Sunday, December 11, 2011

YANG BERTAHTA DI HATI

aku memilih kamu menjadi teman hidupku ,.....kau telah mencuri hati dan perasaaanku,pernah ada insan di hati ini..tp kerna dia aku hidup terawang .aku mencari pengantinya.banyak kenangan antara aku dan dia..aku kabur bagiku dia lah yg paling aku cintai..tp aku silap org yg kita sayang tak akan jadi milik kita..dan tk semestinya dia tepat pilihan kita...baru aku tahu segalanya hanyalah kebahagiaan sementara,.dia tak lagi milikku..teima kasih juga kerna menyakitiku .walau dia bukan jodohku tp pertemuan kami diakhiri dengan perpisahan,yg amat menyakiti aku..terima kasih sgt...terus aku hilang kepercayaan pada kaum adam ,kini aku tk mengerti selepas dia ,kau muncul dlm erti kata seolah jodohku...aku menerimamu dengan hati terbuka ...aku  dapat buang semua kenangan aku dan dia kini ,kemunculanmu satu keajaiban untukku...aku terus memilihmu dan melamarmu .aku tk nak lg menunggu sesuatu yg blum pasti menjadi milikku....kini kau jodohku harapanku untuk selamanya.....dunia dan akhirat ....aminyarobbalngalamin

No comments:

Post a Comment