Wednesday, June 20, 2012

maafkan aku......

MAAF.........hanya itu mampu ku ucapkan diketika ini...sebenarnya ku ingat aku dah dpt tmbat hati kamu rupanya tidak ,aku jua tak mengerti hati dan perasaan mu,,..di awal perkenalan ku rasa..kau tkkan mungkir rupanya tidak .tanggapan ku silap sama sekali tentangmu....maafkan aku...mungkin aku bkan terawal dan juga terakhir buatmu..aku redha ...aku tewas walau kau begelar suami ...kemungkinan apa terjadi buat ku lebih hati hati...pasrah dalam kecewa tapi ..aku harus sedar apa terjadi ada hikmahnya..now aku..tahu semua tentangmu mungkin hati seorang isteri kot..or kata dari mereka orsemua bukti kukuh....yg ku lihat....erm aku tengah bantu perasaan aku agar tabah jalani hidup ni....kita masih still....tp aku tak tahu prob kau ...kau dah banyak wajah skrg .....maafkan aku isterimu.......aku dah cuba faham tp jawapannya tetap sama aku tk pasti apa mahu mu lg .....aku cuba dan terus cuba ..takut nanti lain pula jawapan..takut tersasar bak kata org kadangkala ikut kata hati merana...jadi akuslowdown jerlah......

No comments:

Post a Comment